Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Magánbeszélgetések 2.0

Goes to Neverwhere

Goes to Neverwhere

Boldog szülinapot 3/1 - Silver

2021. február 02. - Aroda

Boldog 32. szülinapot nekem!

Jipp jipp!

 

Szóval eldöntöttem, hogy dugni akarok a szülinapomon, mert ilyen még sosem történt korábban, és bakancslistás tétel - egy minusszal kevesebb.

Mivel a nős fasz nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet (sőt, nem is tudja, vagy nem akarja tudni, hogy miért pikkelek rá) ezért ezerrel elkezdtem a másik két faszit fűzni (Redet és Silvert, a névválasztás tudom, hogy kurvagáz, de legalább megjegyzem a nevüket így), hátha valamelyiknek játszik a ma.

Red sokáig küzdött, de végül nem tudta összehozni - ellenben Silver kb az elején bevállalta a talit.

Valahol én is érzem, hogy szörnyű vagyok, de igazság szerint, sokkal jobban élvezem, mint amennyire érzem magam. Mondanám, hogy prostituálódom, de nem kapok érte pénzt, csak élvezetet (...mondjuk...inkább tapasztalatot).

 

Szóval random tali lett a mai: Silver nagyjából 7 éve bdsm dom, ebből kb 4 éve van komoly kapcsolatban egy vanilia nővel, akit nagyjából fél éve el is vett, és boldog házasok. Feleség, meló, szerelem, sok szex, minden idilli - kivéve persze, hogy Silver nem akarja a magánéletébe belevinni a bdsm-et, mert NEM VERI MEG AZ ASSZONYT, MERT AZ A FELESÉGE, RÁ VIGYÁZNI KELL. 

Ember… komolyan?

Úgy van vele, hogy túl nagy az elvárás a melóban, mindenhol F.É.R.F.I.N.A.K kell lennie, így ezt inkább nem vinné haza, hanem megmarad vanilia kapcsolatban, és inkább fenntart egy dom-sub viszonyt, ahol kiélheti magát és a vágyait.

 

Tinder dobta fel, átmentünk Viberre, megbeszéltünk sokmindent, kérdezett mindenfélét, válaszoltam rájuk. Nálam valamivel magasabb, szálkás, ősz hajú, fiatalos (35 éves). És igen, korábban évekig volt dom-szub viszonyban egy nővel, aki aztán bepasizott, így szub nélkül maradt, ezért keres nőt.

Nagyon szépen fogalmaz, intelligens, értelmes. Odaadó, figyelmes, támogató.

 

Kurva ideges voltam már tegnap óta, hogy mi lesz itt ma, mennyire vagyok felelőtlen, hogy olyanba megyek bele, ami esetleg elharapózhat és nem tudok kezelni.

Teli voltam kétségekkel, és annyira király lett volna mindezeket Vikivel megbeszélni… de ugye, ő nem opció, mást ebben a kérdésben meg nem tudok megkérdezni, úgyhogy…

Mondogatta ő, hogy ne idegeskedjek, de ugye mindenki azt mond, amit akar. Az megint egy más kérdés, hogy mi lesz belőle, mi a valóság, mi a humbug. Mert igenis, mindenki vetít, mikor tetszeni akar a másiknak.

Hogy egy klasszikust idézzek: ne legyenek illúzióid; aki udvarol az dugni akar.

 

Szóval mivel nyilván nem tudtam időben elindulni, ezért Silvernek várnia kellett rám egy jó 5-10 percet, kis zavar a köszönésnél: ő valószínűleg csókot akart, de én puszit adtam. Lakásba fel, beszélgetés, cicák, aztán bevezetett a nappaliba. Sok puszi, kis csókok itt-ott, dörgölőzés, ilyesmi. Lassú felvezetés.

Valahogy rettenetesen furán csókol: mintha a nyelvével csak az alsó fogsoromat akarná karistolni, nagyon… alulról dugja át a nyelvét a számba, és rendes nyelves csók helyett (mikor annyira köröz a szádban, mintha a töméseidet számolná), csak egy kicsit dugja át a nyelvét és vizszintesen mozgatja. Szokatlan, nem is esik feltétlen jól, és nem is tudtam kitapasztalni, hogyan kell erre reagálni.

Szeretné megnézni a tetoválásaimat. Rendben. Levetkőztetett, vizslatott, fogdosott, gyönyörködött. Simogatott, harapott, nyalogatott, szivogatott - nem jut eszembe több kifejező szó, de igazából mindennek a lényege, hogy… 

Támaszkodjak meg az ágy végében, hajoljak előre. Egy-két pakolás, fogdosás, dörgölőzés. Menjek az ágyra, kényelmesen helyezkedjek el. Elkezdett nyalni meg ujjazni meg ilyenek, nem volt rossz, de azért nekem ennél jóval több előjátékra van igényem, valahogy ez a vetkőzős nézelődős téma nekem túl steril.

Érj hozzám, simizz, csókolj, izgass, játsz velem.

Mert így igaz, hogy a testem reagál, és nedvesedek, és időnként tényleg eltaláltad, hogy hol élvezem, hol jó, de nem maradtál ott, és így nem is lett orgazmusom. Sehogy. Sehány.

 

Amúgy meg: létezik, hogy ennyire lágy a szex egy dommal? Értem én, hogy nem akart mindent a nyakamba zúdítani, de talán az este legmeglepőbb pillanatai azok voltak, mikor rácsapott a seggemre, időnként elkapta a torkomat (úgy rendesen), és kaptam egy laza pofont (amire aztán mondtam neki, hogy nem kellene erőltetni).

Nagyon lelkes volt, nagyon szerette volna, ha nekem is annyira jó, mint neki - márpedig kurvajó lehetek, ha kb 5 perccel azután, hogy berakta, már küzdött, hogy el ne menjen, és meghallgattam, hogy varázspuncim van. Tetszik, és baromi imponáló, hogy szó szerint vissza kellett fognia magát néhány lökés után, többször megállt, és szenvedett (ha ha ha), aztán, csak hogy húzza az időt, kitalálta, hogy nem akar gumiban elmenni, inkább szopjam le. Kerestük a megfelelő pózt, hogy lenne jó mindkettőnknek (egyszer felvette a telefont, hátha az asszony hívja), aztán mire rendesen belelendültem volna, már túl is voltunk rajta.

Ez tokkal-vonóval, gumi fel és telefon és szopás, max 10 perc volt.

 

Silver lerakta a láncot miattam, nem gondolta volna, hogy ilyen vagyok, hogy ilyen jó vagyok (ő mondta, nem én). Beszélgettünk, érdeklődik, kíváncsi. Jó beszélgetőtárs, értelmes, szimpatikus. De nem vad. Nem hajszol, nem üldöz. Nem tép szét és nem harap. Nem markol, és … mondd, miért nyalsz bele a fülembe?!

Tudom, az én hibám is, mert nem erre számítottam, holott mondta, hogy vigyázni fog rám - de azt is mondta, hogy addig kényeztet, amíg már nem bír el a lábam, és addig-addig ismerkedik a testemmel, amíg már pontosan tudja, mire pattanok. És most mondhatnád, hogy ehhez több alkalom kell, de igazából már 2 pasival is találkoztam csak az elmúlt hónapokban, akik elsőre tudták, mire ugrom. És neki is elmondtam, mégsem tett érte semmit.

Kis beszélgetés után kényelmesen bepróbálkozott még egyszer, de nekem ez még most is lágy, most is olyan… tervezett. Semmi hevesség, semmi ügyetlenkedés, mikor kb leesel az ágyról, annyira akarod a másikat, hogy bénázol. Ez így rideg. És másodjára már aztán tényleg meg sem próbált engem a csúcsra juttatni, de most is küzdött az orgazmus ellen, mint korábban. Tetszik, hogy küzd és elbukik.

(És igen, valamikor átfutott az agyamon, hogy ő nem Norbi. Tudom, hogy kurva szenvedős vagyok, de ez az én naplóm, az én érzéseim. Igyekszem nem bocsánatot kérni az érzéseim miatt.)

 

Szex után beszélgetés, aztán felöltözött, hazament.

Másra vártam, másra vágytam, és el is mondtam, mire vágyom.

Nem tudom, lesz-e következő alkalom.

A bejegyzés trackback címe:

https://arodagtp.blog.hu/api/trackback/id/tr6516413872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Domitor Leonum 2021.02.03. 15:13:02

Hát nagy vakmerőség kell egy BDSM játékba egy ismeretlennel belekezdeni. Nem tartasz attól, hogy egyszer nagyon mellényúlsz?

Aroda 2021.02.03. 15:32:56

@Domitor Leonum: ó, dehogynem :D Rendesen be voltam szarva, és így visszaolvasva, valószínűleg nem jön le a blogból, de nagyon hálás vagyok, hogy Silver ennyire figyelmes volt és törődő :)
Ha egyszer mellényúlok, az is csak az én hibám lesz, és vállalnom kell a következményeit, bármi legyen is az. Ez így elméletben nagyon bátran hangzik, de... tényleg rettenetesen felelőtlennek érzem magam néha, bármelyik barátnőmet kiosztanám, ha így viselkedne. Összességében baromi szerencsés vagyok, hogy még nem ért semmilyen inzultus az elmúlt években.

Domitor Leonum 2021.02.03. 16:17:32

@Aroda: értem. Igazából az, hogy komolyabb, szó szerinti erőszak ér ilyen esetben, az a kisebbik kockázat, bár nyilván arra sem árt óvintézkedéseket tenni. Ami sajnos nagyon valós sztori, hogy olyannal kerülsz össze, aki már közben nem tiszteli, vagy nem figyel eléggé a határaidra, érzéseidre, vágyaidra sub szerepben és így visz tovább olyan helyzetekbe, amelyek utólag eléggé szar érzéseket keltenek.

Aroda 2021.02.03. 16:28:29

@Domitor Leonum: igen, ez is jócskán közrejátszott a parámban. Főleg, hogy a Pixie-n eltöltött időszak alatt rájöttem, hogy nagyon csak a felszínt kapargatom, és inkább vagyok "kíváncsi-vanilia", mind "rendes" szub.
Akár járhattam is volna úgy, hogy (és most csúnyán sarkítani fogok) kifogok egy "kanapé-domot", aki két kurvázás között tulajdonképpen csak primitíven dugni akar. Az azért durván megtört volna lelkileg.

Domitor Leonum 2021.02.04. 13:41:47

@Aroda: Nem tudom, hogy mit jelent a "rendes szub" :P . Én magam azt vallom, hogy minden fajta erődinamikai játékban az igazi mélységet csak a másikat megismerve lehet megélni, de elfogadom, hogy sokan vannak a fizikai kink vonalon, akik számára maguk a helyzetek, fizikai élmények is jók lehetnek felületesebb ismeretségben is, nyilván részben ők jelentik a fizetős dominák közönségét is. Nem tudom, az utóbbi írásodat olvasva nem ez történt? Ez a pasi nem egy pont csak egy "elméleti dom" volt számodra?

Aroda 2021.02.04. 13:57:51

@Domitor Leonum: úgy vettem észre a Pixie berkein belül, hogy "egy rendes szub" megalázkodó és behódoló, teljesen a dom kedvére bízza magát, és ez a fajta teljes kiszolgáltatottság gerjeszti be mind a dominánst, mind a szubot. De persze simán előfordulhat, hogy ez nincs így / nincs minden esetben így. Én nem vagyok alázatos, és behódoló is csak akkor, amikor már muszáj - a kiszolgáltatottságot pedig kifejezetten próbálom elkerülni.
Nem egészen értem, mit értesz "elméleti dom" alatt -.-" De igazad lehet abban, hogy én magam lassan át esek a "fizikai kink vonalon túlra", és tényleg vágytam volna kicsit jobban kézzelfoghatóbb dolgokra: egyszerűen jobban élvezem a szexet, ha kicsit meggyötör közben.
De abban is igazat adok neked (és így Silvernek is), hogy a legtöbb bdsm játékhoz elengedhetetlen megismerni a másikat.
Valószínűleg te sokkal tapasztaltabb vagy téren, mint én, jól gondolom? ;)

Domitor Leonum 2021.02.05. 09:10:02

@Aroda: Csak arra ondoltam, hogy ezek a pasi is, ahogy olvasom inkább valami fajta "maszatolós" vanilla szexet csinált, a gyakorlatban nem igazán volt benne az az erő, amire vágytál.
A tapasztalattal az a helyzet, hogy a 4 betűből a D/s -ből vagyok inkább tapasztalt, ahogy azt a blogunkban is olvashatod, ha belenézel, a B jó játék, az SM meg csak inkább eszköz, játék, de nem cél nálam. Nekem sokkal izgalmasabb valakit szavakkal, mozdulatokkal, energiákkal irányítani, mint nyers erővel, az valahogy nekem túl könnyű. :D

Aroda 2021.02.05. 09:31:08

@Domitor Leonum: hát nem volt benne erő. Ha úgy alakulna, valószínűleg belemegyek még egy taliba, hátha tényleg csak a fokozatosság miatt volt most maszatolás, nehogy elriasszon első alkalommal...
Érdekesen hangzik az is, amiről te beszélsz :)
süti beállítások módosítása